Znajdź Idealne Biuro

Mamy największą ofertę biur do wynajęcia!

Filtry >
Tylko aktualne oferty

Codzienna aktualizacja

Największa ilość biur

Ponad 4000 budynków

Szybki kontakt

Oferta w ciągu 1 dnia

Doświadczenie

Ponad milion m2 wynajętej powierzchni

Biura do wynajęcia - Warszawa i cała Polska

Wiemy że dobrze wyposażone biuro jest niezbędne w prawie każdej firmie. Wybrana na wynajem powierzchnia biurowa to ta z dobrym dojazdem która z pewnością poprawi jakość pracy. Poszukiwany wyjątkowy lokal może znajdować się w pięknie odrestaurowanej kamienicy lub w nowoczesnym biurowcu. Skorzystaj z wiedzy profesjonalistów. Nasza firma usługi świadczy na najwyższym poziomie - przekonaj się o tym!

W DirectOffice.pl proponujemy biura na wynajem o różnym metrażu. Przeznaczone do wynajęcia biuro zlokalizowane może być w różnych częściach największych polskich miast - dużą popularnością cieszą się takie dzielnica jak Warszawa Wola, czy Warszawa Śródmieście. Możesz także wybrać Business Park w innym dużym mieście! Z nami bez problemu znajdziesz Twoje idealne biuro spełniające wszelkie oczekiwania i potrzeby Twojego zespołu. Nowoczesne, jasne, świetnie wykończone i dostosowane do zasad pracy w Twojej firmie powierzchnie biurowe, pozwalają skupić się na rozwoju działalności, gwarantując pracownikom optymalne warunki pracy!

Gdzie znajdują się nasze biura?

Interesuje Cię lokal biurowy do wynajęcia? Warszawa ma ich pod dostatkiem!

Twoja firma świadczy międzynarodowe usługi? W takim razie postaw na komfortowy biurowiec w centrum Warszawy, który zachwyci zarówno pracowników, jak i klientów! Wybierz lokal użytkowy położony w atrakcyjnej lokalizacji Warszawy - może być to funkcjonalny budynek, a zarazem designerska przestrzeń biurowa. Położony w samym sercu Warszawy lokal z pewnością przyciągnie do Twojej firmy nowych klientów!

Znajdź lokal biurowy w wieżowcu położonym w centrum Warszawy - prestiżowej lokalizacji, która jest niezwykle atrakcyjna wśród wynajmujących. Biuro zabytkowej kamienicy będzie nie tylko piękne, ale także podkreśli prestiż firmy. Przestronne wnętrza pomieszczą wielu pracowników, co przeniesie działalność biurową na zupełnie nowy poziom. Możesz także zdecydować się na powierzchnię z dostępem do sal konferencyjnych. A może interesuje Cię jedynie wydzielona połowa piętra? Takie powierzchnie biurowe i wiele innych znajdziesz w naszej ofercie!

Najlepsze oferty

Biurowiec FOREST

Biurowiec FOREST

ul. Burakowska 14
Warszawa, Żoliborz

STAWKA CZYNSZU

20 €/m2

DATA AKTUALIZACJI

2024-03-19

DOSTĘPNA POWIERZCHNIA

842 m2

DOSTĘPNE BIURA

7

Biurowiec WARSAW FINANCIAL CENTER

Biurowiec WARSAW FINANCIAL CENTER

ul. Emilii Plater 53
Warszawa, Centrum

STAWKA CZYNSZU

22,5 €/m2

DATA AKTUALIZACJI

2024-03-19

DOSTĘPNA POWIERZCHNIA

15266 m2

DOSTĘPNE BIURA

8

Biurowiec Q22

Biurowiec Q22

Al. Jana Pawła II 22
Warszawa, Centrum

STAWKA CZYNSZU

24 €/m2

DATA AKTUALIZACJI

2024-03-19

DOSTĘPNA POWIERZCHNIA

512 m2

DOSTĘPNE BIURA

1

Biurowiec LIXA

Biurowiec LIXA

ul. Kasprzaka 2B
Warszawa, Wola

STAWKA CZYNSZU

19 €/m2

DATA AKTUALIZACJI

2024-03-19

DOSTĘPNA POWIERZCHNIA

4363 m2

DOSTĘPNE BIURA

2

Biurowiec HALA KOSZYKI

Biurowiec HALA KOSZYKI

ul. Koszykowa 63
Warszawa, Centrum

STAWKA CZYNSZU

19 €/m2

DATA AKTUALIZACJI

2024-03-19

DOSTĘPNA POWIERZCHNIA

636 m2

DOSTĘPNE BIURA

1

Biurowiec RONDO 1

Biurowiec RONDO 1

Rondo ONZ 1
Warszawa, Centrum

STAWKA CZYNSZU

22,5 €/m2

DATA AKTUALIZACJI

2024-03-19

DOSTĘPNA POWIERZCHNIA

3042 m2

DOSTĘPNE BIURA

5

Dlaczego wynajem biura w DirectOffice?

Oferta DirectOffice.pl obejmuje biura do wynajęcia zlokalizowane w najważniejszych miast w kraju. Nowoczesny biurowiec klasy A pozwala na płynną kontynuację pracy od razu po przeniesieniu firmy.

Opcje takie jak klimatyzacja, pełne okablowanie, łącza światłowodowe to dla nas oczywistość. Zintegrowany system zarządzania budynkiem BMS jest rozwiązaniem ułatwiającym dostosowanie warunków pracy do oczekiwań najemców. Z kolei designerska przestrzeń biurowa trafi w gusta agencji kreatywnych i wszystkich dla których oprócz funkcjonalności liczy się ciekawy styl. Istotne są także meble biurowe, które zawiera dany lokal biurowy. Mogą to być standardowe biurka i krzesła, ale też nowoczesne i ergonomiczne meble uznanych projektantów. Przykładowo, znajdujący się w wyposażeniu stolik będzie doskonale pasować do chillout roomów lub do miejsc spotkań z kontrahentami.

Do dyspozycji Klientów oddajemy także parkingi i garaże ułatwiające pracownikom pozostawianie pojazdów blisko biura. Określoną liczbę miejsc można wynająć wraz z pomieszczeniami biurowymi. Dbamy jednak nie tylko o komfort, ale też o bezpieczeństwo użytkowników. Nasze powierzchnie biurowe do wynajęcia są wyposażone m.in. w czujniki dymu, tryskacze, monitoring i ochronę. W wyborze odpowiedniego biura dla Twojej firmy pomoże Ci doświadczony zespół naszych specjalistów - doradców, architektów zajmujących się projektowaniem przestrzeni biurowych, interior designerów, cost managerów i project managerów.

A może interesuje Cię przeznaczony do wynajęcia dom? Takie powierzchnie biurowe również znajdziesz w naszej ofercie! Sprawdź nasze usługi wynajmu nieruchomości i znajdź idealny lokal już dziś!

Nowe oferty

Biurowiec ARTICO

Biurowiec ARTICO

ul. Domaniewska 30
Warszawa, Mokotów

STAWKA CZYNSZU

15,5 €/m2

DATA AKTUALIZACJI

2024-03-19

DOSTĘPNA POWIERZCHNIA

922 m2

DOSTĘPNE BIURA

3

Biurowiec BUSINESS GARDEN Bud. 5 | PODNAJEM

Biurowiec BUSINESS GARDEN Bud. 5 | PODNAJEM

ul. Żwirki i Wigury 16A
Warszawa, Włochy

STAWKA CZYNSZU

11 €/m2

DATA AKTUALIZACJI

2024-03-19

DOSTĘPNA POWIERZCHNIA

456 m2

DOSTĘPNE BIURA

1

Biurowiec SIRIUS

Biurowiec SIRIUS

ul. Postępu 18A
Warszawa, Mokotów

STAWKA CZYNSZU

11 €/m2

DATA AKTUALIZACJI

2024-03-19

DOSTĘPNA POWIERZCHNIA

1338 m2

DOSTĘPNE BIURA

3

Kilka słów o Nas

Directoffice.pl to portal wnoszący nową jakość w rynku powierzchni biurowych w Polsce. Prezentujemy pełną ofertę rzetelnych informacji o dostępnych biurach do wynajęcia.

Wszystkie prezentowane oferty są aktualizowane codziennie zgodnie ze stanem faktycznym i dostępnością powierzchni w budynkach. Portal prowadzi profesjonalny zespół doradców mających wieloletnie doświadczenie na rynku biurowym zdobyte we współpracy z międzynarodowymi firmami oraz polskimi liderami rynku nieruchomości biurowych. Nasze doświadczenie obejmuje zarówno pracę dla deweloperów jak i funduszy nieruchomościowych, jak również dla najemców, którzy poszukują nowego biura dla swojej firmy. Naszą misją jest stworzenie najbardziej praktycznego i łatwego w użyciu narzędzia do wyboru nowego biura dla naszych klientów.

Skorzystaj z oferty wynajmu powierzchni biurowych

Jeśli interesuje Państwa wynajem biura o świetnej lokalizacji i wysokim standardzie, to oferta DirectOffice.pl jest wprost idealna!

Różniące się wielkością i detalami aranżacyjnymi powierzchnie biurowe są tak zorganizowane, żeby zapewniać maksymalny komfort pracy. Zastosowane w budynkach rozwiązania technologiczne podnoszą wydajność pracowników i korzystnie wpływają na atmosferę pracy. Każde proponowane przez nas biuro do wynajęcia spełnia wszelkie warunki pozwalające na prowadzenie firmy reprezentującej dowolną branżę. Dysponujemy biurami urządzonymi tradycyjnie i tymi w stylu open office. Zróżnicowane parametry pomogą Ci wybrać dokładnie takie biuro na wynajem, które będzie celowało w Twoją wizję prowadzenia firmy!

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Tak, oczywiście wszystkie prezentowane biura są dostępne do obejrzenia. Zapraszamy do kontaktu i umawiania się na prezentacje.

Tak, każde z biur jest wykańczane zgodnie z wytycznymi jakie otrzymujemy od naszych klientów. Każdy z Najemców otrzymuje jako element oferty budżet na aranżacje przestrzeni biurowej tzw. Fit out Contribution który przeznaczany jest na prace związane z przygotowaniem biura. W ramach oferty dostępna jest też pomoc architekta który przygotowuje dla Państwa projekt funkcjonalny aranżacji biura tzw. Test Fit lub Space Plan. W przypadku ofert dotyczących podnajmu, biura są urządzone pod klucz i gotowe do pracy, bardzo często są również kompletnie umeblowane i wyposażone.

Tak, korzystając z ofert budynków biurowych poprzez portal Directoffice.pl każdy z Najemców może skorzystać z bezpłatnej pomocy architekta w zakresie przygotowania projektu aranżacji biura obejmujące Space Plan i Test Fit.

Budowa i przygotowanie powierzchni biurowej zgodnie z projektem ustalonym z Najemcą w zdecydowanej większości przypadków jest realizowana przez Wynajmującego z uwagi na jego doświadczenie, znajomość budynku i jego systemów oraz kwestie odpowiedzialność za terminowość i jakość wykonania. W zdecydowanej większości budynków biurowych istnieje możliwość wykonania aranżacji biura przez Najemcę zatrudnioną przez niego ekipą budowalną posiadającą odpowiednie kwalifikacje.

Opcja biur umeblowanych dotyczy przede wszystkim ofert biur serwisowanych oraz ofert podnajmu. Biura dostępne w wynajmie bezpośrednim w zdecydowanej większości są oferowane wyłącznie z meblami trwale związanymi z lokalem, takimi jak zabudowa kuchenna, recepcja, szafy wnękowe i garderoby.

Tak, wszystkie podawane ceny są cenami netto do których doliczany jest stosowny podatek VAT.

Oferta biurowa składa się z kilku elementów które obejmują:

  1. Czynsz bazowy tzn. stawkę najmu obejmujący cenę nominalną biura, miejsc parkingowych i powierzchni magazynowych
  2. Okres wakacji czynszowych tzw. Rent Free Period – okres na jaki udzielany jest rabat czyli zwolnienie z płatności czynszu dla Najemcy
  3. Czynsz efektywny - średni realny czynsz jaki będzie płacił Najemca przez całość umowy najmu uwzględniający wszystkie przyznane mu rabaty i zniżki
  4. Opłaty eksploatacyjne - która przeznaczana jest na pokrycie wszelkich kosztów i wydatków związanych z funkcjonowaniem (zarządzaniem, utrzymaniem i eksploatacją) Budynku, w tym Lokalu Biurowego oraz Powierzchni Wspólnych
  5. Zabezpieczenie umowy najmu – Występuje ono z reguły w dwóch zamiennych formach tj. Gwarancji Bankowej lub Kaucji.
  6. Okres najmu – okres na jaki zostaje zawarta umowa najmu
  7. Fit out contribution – jest to budżet przekazany przez Wynajmującego dla Najemcy na aranżację lokalu i prace budowlane.
  8. Cash contribution – są to dodatkowe benefity wypłacane Najemcy przez Wynajmującego na podstawie osobno zawartych umów dotyczące m.in. zgody marketingowe itd.

Gwarancja Bankowa jest formą zabezpieczenia wykonania wszystkich zobowiązań wynikających z umowy najmu składną przez Najemcę na rzecz Wynajmującego. Gwarancja Bankowa powinna być nieodwołalna, podzielna, przenoszalna na każdego właściciela Budynku albo instytucję finansową (w tym bank), bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie, udzielona przez jeden z renomowanych banków, wystawiona zgodnie z treścią wzoru stanowiącego załącznik do Umowy Najmu. Treść Gwarancji Bankowej musi być ostatecznie zaakceptowana przez Wynajmującego przed jej wystawieniem a terminie ważności w każdym przypadku nie krótszy niż 12 (dwanaście) kolejnych miesięcy kalendarzowych. Gwarancję Bankową, opiewającą na kwotę stanowiącą równowartość w złotych trzymiesięcznego Czynszu brutto oraz trzymiesięcznych Opłat Eksploatacyjnych brutto wyliczonych według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu podpisania dokumentu Gwarancji Bankowej przez gwaranta („Kwota Gwarancji”).

Gwarancja Bankowa powinna obowiązywać przez cały Okres Najmu oraz 90 (dziewięćdziesiąt) dni po jego zakończeniu.

Gwarancja Bankowa opiewa z reguły na kwotę stanowiącą równowartość w złotych ( PLN ) sumy trzymiesięcznego Czynszu brutto oraz trzymiesięcznych Opłat Eksploatacyjnych brutto wyliczonych według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu podpisania dokumentu Gwarancji Bankowej przez gwaranta.

Kaucja jest gotówkową formą zabezpieczenia wykonania wszystkich zobowiązań wynikających z umowy najmu składną przez Najemcę na rzecz Wynajmującego. Kaucja przelewana jest na rachunek Wynajmującego.

Kaucja powinna obowiązywać przez cały Okres Najmu oraz 60 (sześćdziesiąt) dni po jego zakończeniu.

Standardowa wysokość Kaucji na komercyjnym rynku nieruchomości dla terminowych umów najmu biur stanowi równowartość w złotych ( PLN ) sumy trzymiesięcznego Czynszu brutto oraz trzymiesięcznych Opłat Eksploatacyjnych brutto wyliczonych według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu poprzedzającym dzień dokonania wpłaty kaucji („Kaucja”);

Wynajmujący jest stroną umowy najmu która jest dysponentem lakolu, np. jest jego Właścicielem lub posiada inne prawo do lokalu. Wynajmujący oddaje Najemcy Lokal i Miejsca Postojowe w najem w zamian za Czynsz

Najemca jest stroną umowy najmu która bierze od Wynajmującego w najem Lokal i Miejsca Parkingowe w zamian za to będzie płacić Wynajmującemu Czynsz w wysokości uzgodnionej w Umowie Najmu.

Miejsca parkingowe w zdecydowanej większości budynków biurowych są przeznczone wyłącznie dla najemców biur czyli firm które mają swoje siedziby w danym biurowcu. Wyjątek stanowią budynki biurowe w dużych kompleksach typu mixed-use połączone np. z centrami handlowymi.

Tak, jest taka możliwość. W części budynków możliwe jest zawieranie umów na czas nieokreślony lub okres krótszy niż 3 czy 5 lat. Zdecydowana część umów elastycznych dotyczy również ofert podnajmu które są dostępne w ramach prezentowanych ofert.

Cena najmu ma trzy podstawowe składniki, pierwszym z nich jest oczywiście czynsz czyli opłata pobierana przez Wynajmującego z tytułu najmu lokalu i przynależnych miejsc parkingowych oraz innych powierzchni pomocniczych i magazynowych. Drugim ważnym składnikiem ceny są opłaty eksploatacyjne które stanowią odpowiednik kosztu utrzymania nieruchomości i pokrywają n.im takie koszty jak:

  1. dystrybucja i zużycie energii elektrycznej, energii cieplnej i klimatyzacji na potrzeby Powierzchni Wspólnych;
  2. dostawa i zużycie zimnej i ciepłej wody potrzeby Powierzchni Wspólnych;
  3. odprowadzanie ścieków z Powierzchni Wspólnych;
  4. wywóz odpadów z Powierzchni Wspólnych;
  5. monitoring Budynku;
  6. utrzymanie, remonty i konserwację instalacji, systemów i urządzeń Budynku, w tym koszty działania systemu wentylacji i klimatyzacji;
  7. wszelkie koszty związane z obsługą, utrzymaniem i konserwacją Powierzchni Wspólnych obejmujące m.in.: utrzymanie czystości powierzchni ogólnodostępnych oraz fasady Budynku, odśnieżanie (w tym odśnieżanie dachu Budynku), oświetlenie, kontrolę dostępu do Budynku (dot. Powierzchni Wspólnych), koszty ochrony i monitoringu, utrzymanie i konserwację zieleni wokół Budynku;
  8. koszty wymaganych prawem przeglądów technicznych Budynku oraz innych nałożonych przez przepisy prawa;
  9. ubezpieczenie Budynku od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenie OC Wynajmującego;
  10. koszty zarządzania (w tym zatrudnienia profesjonalnej firmy zarządzającej) i administrowania Budynkiem;
  11. koszt administrowania Lokalem przez Wynajmującego (w tym koszty obsługi księgowej) przez Wynajmującego;
  12. inne opłaty dotyczące Budynku lub Nieruchomości, w szczególności podatek od nieruchomości, opłaty z tytułu użytkowania wieczystego oraz inne podatki, opłaty administracyjne - jakie zostaną nałożone na Wynajmującego w związku z eksploatacją Budynku.

Kwota Opłaty Eksploatacyjnej płaconej przez Najemcę wyliczona zostanie proporcjonalnie do Powierzchni Najmu w stosunku do powierzchni innych wyodrębnionych lokali Budynku.

Trzecim elementem wpływającym na koszt całkowity najmu to opłaty za media do których najczęściej zaliczane są:

  1. opłaty związane ze zużyciem zimnej i ciepłej wody w Lokalu – wyliczone na podstawie wskazań licznika i stawek przyjętych przez dostawcę
  2. opłaty związane z dostawą i poborem energii elektrycznej
  3. opłaty związane z wywozem odpadów
  4. opłaty związane z korzystaniem z ogrzewania
  5. opłaty związane z korzystaniem z wentylacji i klimatyzacji

Tak, w większości nowoczesnych budynków kl. A za małe biura odpowiadają operatorzy biur serwisowych i coworkingowych którzy mają szeroką ofertę dla MSP oraz korporacji które zdecydują się na wynajem elastycznej powierzchni biurowej. W Portalu diecrtoffice.pl prezentujemy dostępne informacje na temat aktualnych ofert dotyczących najmu małych biur.

Powierzchnia netto biura obejmuje z reguły tzw . powierzchnię dywanową biura a powierzchnia brutto obejmuje sumę łącznej powierzchni netto plus udział proporcjonalny najemcy w tzw. powierzchniach wspólnych nieruchomości ( do których zalicza się mi.in. hall wejściowy, wspólne ciągi komunikacyjne, toalety w powierzchniach wspólnych itd., ). Opłaty z tytułu zawartej umowy najmu naliczane są od powierzchni brutto najmu. W przypadku kiedy np. piętro w budynku biurowym podzielone jest na kilku Najemców i powstaje nowy ciąg komunikacyjny doliczany on jest do powierzchni brutto biura w proporcjonalnym udziale każdemu z najemców piętra.

Współczynnik powierzchni wspólnych to określony procentowo udział każdego najemcy w powierzchniach wspólnych budynku biurowego które mogą obejmować m.in. halle, ciągi komunikacyjne, pomieszczenie administracji budynku i ochrony oraz recepcje, toalety usytuowane w częściach wspólnych itd. Dla nowoczesnych budynków kl. A przyjmuje się procentowy współczynnik powierzchni wspólnych na poziomie od 2-5%

Fit out – jest to zakres prac budowlanych i wykończeniowych niezbędny do przygotowania biura dla Najemcy.

Fit out contribution – jest to kwota pieniędzy przeznaczona na wybudowanie powierzchni biurowej dla Najemcy którą pokrywa Właściciel nieruchomości. Stanowi ona integralną część oferty najmu biura. Standardowo wyrażana jest ona w ofercie jako równowartość kwoty EUR/m2 lub PLN/m2 do wynajmowanej powierzchni biurowej.

Zobacz więcej

Zaufali Nam

Szukasz biura w dobrej lokalizacji? Warszawa Śródmieście będzie dobrym wyborem

W naszej ofercie dostępna jest powierzchnia biurowa w największych miastach w Polsce. Jednak w kwestii biur do wynajęcia Warszawa cieszy się największą popularnością. Mnóstwo lokali znajdziesz w takich dzielnicach jak Warszawa Wola, czy Warszawa Śródmieście.

Business Park, a może przytulna kamienica? Powierzchnia biurowa dostosowana do każdej firmy

Znajdziesz u nas nie tylko open space’y, ale także lokale użytkowe zaadaptowany na kancelarię, gabinet, czy eleganckie biuro z podziałem na pokoje do komfortowej pracy. Znajdująca się na podłodze wykładzina dywanowa będzie estetyczna, ale też funkcjonalna, gdyż wygłuszy przestrzeń. A może wolisz klasyczny parkiet? Takie rozwiązania również są dostępne! Zdecyduj się na piękny dwupoziomowy lokal, który będzie wyróżniał właśnie Twoją firmę. Z kolei segment czy willa z przeznaczeniem na biuro jest w stanie pomieścić nawet kilkudziesięciu pracowników, dlatego sprawdzi się w przypadku większych przedsiębiorstw.

W biurze przeznaczonym do wynajęcia pokoje można zaaranżować zarówno w formie biur, jak i wygodnych sali konferencyjnej. Wszystko to dopasujesz do swoich potrzeb. Sale konferencyjne sprawdzą się zwłaszcza w przypadku firm, w których liczy się praca w grupie!